måndag 2 juli 2012

Blir avundsjuk när jag ser bilder läggas upp från gårdagens EM-firande i Funkan. Där var det fest för hela slanten (som vanligt). Men men! Funderar på när jag åker härifrån. Jag måste betala för en hel månad här, vilket gör mig irriterad eftersom jag hade velat stanna 2 veckor, max 3 i juli. Jag ska bo med tre tjejer varav den ena är i Sverige tills 22 och jag ska ha hennes rum, därför hade jag gärna velat komma när hon kommer ungefär, men så ska min första norska sambo åka hem den 19 så jag känner att jag borde komma någon dag innan så att vi hinner ses. Jag väntar och ser när jag åker, mycket beror på hur min italiana gör... om hon återvänder den 10 juli (hon har en Italienresa bokad 5-10 juli) eller inte.

Jag är förresten riktigt bitter över tanken på att jag åker hem 30 juli och missar min favoritmånad augusti i Spanien... även om jag misstänker att skulle jag bo här en längre tid skulle augusti sluta vara min favoritmånad för jag tycker faktiskt visst att det kan bli för varmt ibland. (Eller så är det väl bara för att jag bor med massa människor och måste gå runt påklädd hela tiden... inte naken och lycklig som i nakenoasen, hehe).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar