torsdag 19 juli 2012

Sirenita


Kände mig som Lilla Sjönjungfrun (la sirenita) och ville ta fina bilder vid Playa Santa María häromdagen när jag matchade min rosa bikini med rosa hår. Det var inte så mycket vågor så jag klättrade upp på en roca... två sekunder efter att bilden togs sköljde en stor våg över mig och jag knuffades framåt och fick hoppa av klippan. Då var det bara att gå till sjuksyster som fick sprita skinkan för jag skrapade upp min skinka. Nu är det obekvämt att sitta, det är ju så svettigt så ibland fastnar såret och slits upp lite. Mina ben är också lite såriga... allt för en fin bild! Förresten är det inte djupt där utan kanske 20 cm vatten max och rocan är väl 1m hög, så ingen blir orolig att jag var på galna upptåg!
Älskar bilden! Vackra Atlanten, favoritbikinin, bruna ben och galet rosa hår! Måste dock erkänna att jag manipulerat färgen på vattnet, det ser ljusare ut än annat och så klart är det inte vid Santa María! Men visst är det en helt fantastisk bild?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar