lördag 7 juli 2012

Lördagstankar

Jag var på stranden en halvtimme. Såg det mest som en promenad och tänkte bara käka en sen frukost och var inte världens gladaste tjej när jag hungrig som ett as upptäckte att jag fått en möglig macka. Ett nytt favoritställe men tänker då aldrig mer gå dit! Annars har jag mest ätit godis och skypat. Yes, i Cádiz kan man köpa lösgodis precis som i Sverige bara det att det var andra gången här jag gjort det... Godis är inte så gott har jag kommit på här nere. Hade tänkt spendera natten med sömn för huvudet samt alla muskler värker och jag behöver vila samt sömn... Men det är lördag så det är kanske lika bra att passa på? Kan förresten inte sluta tänka på hästar. Jag får lyckokänslor när jag tänker tanken att kliva upp på en hästrygg igen... Mailat både Storås samt Partille för att kolla om man kan skriva in sig till hösten. Vore helt fantastiskt och just nu finns inte ens möjligheten i mitt huvud att jag inte skulle rida... Alltså bara måste det funka! Sedan har jag tänkt en del på framtiden också. Ser verkligen fram emot att plugga engelska, men att gå på universitet 4,5år är lite som att vara i fängelse... Just nu är jag ung! Jag vill resa och vara fri! Men termin för termin... Några terminer längre fram kanske jag söker om jag kan vara lärarassistent också i 6-12månader. Varför är jag inte rik som ett troll undrar jag bara? Så många drömmar just nu... Life is great och jag ska göra allt för att behålla denna känslan i Göteborg. För det är jag värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar