torsdag 19 juli 2012

Cádiz oh cuánto te quiero!!

Det finns inga ord för att beskriva dessa månader i Cádiz... kanske bäst i så fall att det har varit de puta madre? Är så tacksam att jag hamnade i en så vacker stad, med fantastiskt klimat och UNDERBARA MÄNNISKOR. Åh jag har haft den bästa Erasmus:en i världen, det är jag övertygad om! Tack för att jag fick vara med om allt detta!

Avslutade på topp igår med en dag på Santa María, tapas vid strandrestaurangen (vi fick rabatt Giulia och jag eftersom vi stod och skramlade med våra mynt och de tyckte synd om oss) och på kvällen mexikansk mat (mexikanen kan rekommenderas till alla, på onsdagar har de 3euros-tapas och de är gigantiska och supergoda) och sedan en nykter utgång. Vi gick till Nahu där vi dansade loss och M2. Efteråt hängde vi på takterassen och Giulia och jag berättade om alla våra putadas. Sista kvällen ville vi sova ihop som så ofta annars, men istället för att jag skulle tränga mig in hos henne drog vi med våra saker till Lucas rum som nu står tomt. Där låg vi i timmar och skrattade åt alla knäppa videos som vi filmade i Portugal. Synd att vi slutade filma mot slutet, det var ju galet kul!

Hur som helst... tack Cádiz, tack el palacio, tack los palacianos, tack allt som gjort Cádiz till mitt Cádiz... <3

Vaknade med tårfyllda ögon för att jag ska lämna mitt palacio och min Giulia, men samtidigt tänker jag vara glad för jag ska vara i mitt älskade Funkan fram tills 30 juli! Tills dess är det bara glädje som gäller. Bloggar troligtvis inte mer härifrån utan bara en sista slutrapport när jag är hemma.

PUSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar