tisdag 10 juli 2012

God morgon! Klockan är snart ett och jag känner att jag är uppe med tuppen ;) Igår var jag på stranden med mina nya sambos Eva och Eli. Vi sov mest hela tiden, det var härligt. Det var kul i vågorna, men de var så starka att våra bikinis hela tiden höll på att åka av. På kvällen pratade jag två timmar med Johanna i Skype. Kan inte fatta att vi inte setts sedan i julas! Saknar henne sååå mycket. Här hemma var det ett tjaffs tidigare på kvällen och jag tyckte att vissa var respetklösa, men whatever... Jag kunde inte bry mig mindre! Det blev dock en mysig hemmakväll för då hade vi tjejer någonting att klaga på och vi satt i över fyra timmar och bara pratade. Vi är från skilda världar och så olika, men har ändå likheter. Kul att det kommit lite äldre folk, tjejerna är 25 och 28.

Ikväll är det grillfest, vi kommer dock ha två separata fester tror jag. Alltså dessa kulturkrockar ibland va... Jag hatar egotänket! Tänk på karma och addera lite hakuna matata... Jag ska inte till stranden, istället tänkte jag skriva lite dagbok och gå och handla. Ska köpa present till min amor som fyllde 21 igår och jag har saknat ihjäl henne! Vi har skypat massor under tiden hon varit hemma och det är jobbigt att tänka att en av ens bästa vänner snart kommer vara långt bort ifrån en... det är ju inte lika kul att skypa när man inte delar vardag! Dock är min plan att resa till Italien så snart som möjligt. :)

Om ca 10 dagar lämnar jag Cádiz för Funkan. Mellan 26-28 kanske jag åker iväg på roadtrip för att fira Emma B och i så fall blir det besök i Algodonales igen. Vore nice!

En annan rolig nyhet är att Adam kommer tillbaka en natt! Väldigt roligt! Ha en fin dag alla för det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar